سوالات متداول

بسمه تعالی

دقت فرمایید تمامی سوالات متداولی که کاربران از مشکل خود گزارش کرده اند به دلیل حجم بالای مطالب اینجا نیست بنابراین در صورت نبودن سوال شما در این صفحه از پشتیبانی کمک بگیرید.

 

  1. ایا صفحه ی پرداخت امن است؟ بلی صفحه ی پرداخت کاملا امن است و پشتیبان وب هیچ دسترسی به اطلاعات بانکی شما نخواهد داشت. زیرا صفحه پرداخت کاملا به درگاه مذکور ثبت بوده و اطلاعات شما نزد بانک مرکزی پرتال شاپرک محفوظ میباشد.
  2. اطلاعات کاربری من نزد پشتیبان وب محفوظ است؟ بلی کاملا اطلاعات کاربری شما نزد پشتیبان وب محفوظ است دقت نمایید پشتیبان وب هیچ نیازی به اطلاعات کاربری شما اعم از ایمیل و پسورد پنل و نام کاربری پشتیبان وب شما نخواهد داشت.
  3. پوسته و افزونه و مطالب رایگان منتشر شده در پشتیبان وب هم از پشتیبانی نامحدود سایت برخوردار میشوند؟ بله کاملا” محصولات پشتیبان وب اعم از رایگان و غیر رایگان از پشتیبانی نامحدود برخوردار هستند.
  4. ضمانت بازگشت وجه را پشتیبان وب داراست؟ در صورت بروز مشکل با ارسال مدرک وجه شما پس داده میشود. حداقل 2 هفته زمان دارید.
  5. با چه کارتهایی میتوانم پرداخت را انجام دهم؟ با تمامی کارت های عضو شتاپ میتوانید عملیات بانکی را انجام دهید.
  6. وجه از حسابم کسر شده است اما فایل دانلود نشده است” با پشتیبانی ارتباط برقرار نمائید.
  7. پشتیبانی سایت از چه ساعاتی پاسخگو است؟ پشتیبانی سایت پشتیبان وب از ساعت 4 ظهر تا 2 بامداد پاسخگو شماست.
  8. برای وب سایت وردپرسیم مشکلی پیش امده است” با پشتیبانی ارتباط برقرار نمائید ما باعث افتخار ماست شما را یاری کنیم.
  9. نمیتوانم اطمینان کنم, وب سایت پشتیبان وب نماد اعتماد الکترنیک ندارد” توجه فرمایید نماد اعتماد الکترنیک مختص سایت های خرید کالا و محصولات فیزیکی است اما فروشگاهای فایل میتوانند این نماد را دریافت نکنند. همچنین اگر سایت پشتیبان وب امن نبود, از امکاناتی مانند اعتماد درگاه و پشتیبانی را برخوردار نبود. در صورت عدم اطمینان میتوانید سایت را بسته و دیگر به ان سر نزنید}